Octombrie – Se spune ca e cel  mai greu lucru – sa-ti vezi copilul bolnav. Asa e. O laringita doar – banala in cazul adultilor – dar cat de greu de suportat de catre un bebelus! Incepe cu o tuse usoara, pe urma da in ragusela, si apare si nesuferita febra. Care creste, creste…     Din vioaie si vesela, Sofia a devenit o papusica moale, cu obrajii rosii si suferinte pe care nu mi le putea marturisi. Tusea, si vroia sa planga, dar desi gurita se stramba a plans si lacrimile ieseau din ochi, nu se auzea nici un sunet…Iar noaptea, auzind foiala dinspre patutul ei, m-am dus ca sa descopar ca micuta noastra avea frisoane si tremura toata…Am luat-o langa mine si ma privea in semintuneric cu niste ochi care nu mai intelegeau prea multe, arsi de febra. Atunci am decis ca trebuie sa o vada un medic urgent, ardea ca focul iar respiratia era suieratoare.

Cu tratament (printre care si aerosolii din imagine), cu o injectie eficienta – al carei prim efect a fost insa ca Sofia a muscat de durere din pantofiorul aflat in fata ei – am trecut si hopul asta. Dar e teribil. Si uite cum incepi sa intelegi eforturile cateodata exagerate ale mamicilor de a-si feri copiii de virusi, microbi, frig, curent si alte nenorociri responsabile de problemele de sanatate ale micutilor.Sedinta de aerosoli

